Tuesday, March 17, 2015

La Multi Ani Mami!

Dear friends,

You will have to excuse this post as I will write it in Romanian language due to my awesome Mother :) Her birthday is today and even though I am not in body next to her, I am in spirit and I am telling her how much I love her - but I know she already knows that :)


La multi multi multi ani Mami meu :* Sper sa ai o zi minunata :) Banui ca Buni a facut papa bun si o sa papati tort :) Sa pastrezi o felie si pentru mine, ok? :p cand vin o sa o caut :p Ma bucur ca ti-a placut cadoul de la noi doi si noi te pupacim tare tare tare :) Chiar daca nu suntem azi langa tine fizic sa stii ca noi tot te iubim mult, si ne gandim la tine, ok? :)

Dedicatie speciala - bineinteles ca nu eu am scris minunea asta, ci Elena Farago :) prietena noastra :p

Eu nu sunt destul de mare
Ca sa pot sa-nvat macar,
De pe carte, o urare,
Si nu sunt destul de mare
Ca sa-ti dau un dar.

Dar iti dau o sarutare,
Ici, pe obrajor,
Si pe mana asta care
Ma-ngrijeste-n fiecare
Zi, cu-atata dor!

Zile lungi si voie buna
Iti doresc eu mult,
Si ma rog de flori sa-ti spuna
Sa ma ierti, mamica buna,
Ca nu stiu mai mult!


Te pupacim inca odata amandoi de 1000 de ori :) si te asteptam oricand in vizita :* PUPICEI MULTI!

Te pupa dulce,
Buburuza si Pinnochio :)

No comments:

Post a Comment